piątek, 28 października 2011

Nie wiem z kim żyję .... ( tylko dla dorosłych )

Fragmenty audiogramów z nagrań do dziś nie przestają mnie zadziwiać , żyłem z tą kobietą lat 10 i chyba nigdy tak naprawdę jej nie poznałem . Stare przysłowie " czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci " jest jednak prawdziwe ale jak można tak grać jest to do dziś dla mnie niepojęte ...... . 
Może ktoś dziwi się ,że nazywam kogoś kogo kochałem zimną i wulgarną suką  , ale tak już to jest ,że kiedy spadają z oczu różowe okulary świat czasem jest bardzo brzydki ......................................
Audiogram fragmenty z rozmowy tel. z xxxxxxxxxxx

Rozmowa z przełożonym
15 min. 54.sek. [ o prezesie]     (….) a ten dopiero tu sczytuje,   tu sprawdza kurwa ,tu przecinek tu kropka        ku….wiesz  (….)
16 min. 14 sek.[o  pracy ]   (....) nie zaznam chyba spokoju kurwa  (….)
10 min. 00 sek.[ o koleżance z pracy]  (.…) wiesz jaka jest Halinka ?? Ona kurwa za 10 złotych to by sukę do                       Warszawy goniła …no tak..no  (….)
Rozmowa z przyjaciółką
22 min. 00 sek. [ o pracy ]        (…..) nooo pojebało tych ludzi dzisiaj (……)
27 min. 59 sek. [ o mężu ]        (……) no pojebany no mówię Ci pojebany człowiek , generalnie to on mi może skoczyć (…………..)
32 min. 00 sek. [ o swoim ówczesnym kierowniku]     (…)  Konrad też jest taki wkurwiony jak nie wiem bo mówi kurwa jest stanowisko kontrolera a ja teraz będę jeździł (……)
Rozmowa z mamą
37 min 10 sek. [ o sobie ]    (….)  Mogę być kuchtą , mogę być pierdolonym popychadłem , ok. zmarnowałam sobie życie 10 lat temu i teraz muszę ponosić tego konsekwencje (…..)
Rozmowa z przełożonym
38 min. 00 sek. [ o koledze ,współpracowniku]    (……) dla mnie nie wiem czy ten chłopak się uwstecznia czy on jest tak      pierdolnięty no kurwa przecież on to (…….)

Rozmowa z mężem
38 min. 35 sek.    …..No dzwoniłeś ??? i tak robicie co chcecie .Narazie. A kupiłeś dziadkowi te skarpetki ??? może w tym M1 coś kup …..no kurwa po skarpetki jeszcze będziemy jeździć w tą i powrotem ,jak jesteś w sklepie ??  Już rozmawiałam z Tobą na ten temat !.....
Rozmowa z mamą
41 min. 30 sek. [o mojej wizycie z dzieckiem u znajomych]     (….) Naszykowałam jej ładne spodenki niech nie idzie jak dziadówa do takiego PAŃSTWA,,,kurwa zamożnego(…..)
51 min. 36 sek.   [ o swojej babci ]    (….)powinnaś powiedzieć ,że Ty to widziałaś i , że zdajesz sobie z tego sprawę i żeby to do tego głupiego łba wreszcie dotarło (…….)
54 min. 00 sek.  [ o pracy swojej mamy i panujących tam stosunkach]   (…..)lepiej teraz nie kombinować , bo jak to taka suka to Cie podjebie i będziesz    miała nieprzyjemności za 50 złotych narobi Ci brudu   (……)

11 komentarzy:

  1. oooo, a jednak nie doceniłam elokwencji pani pięknej - zwracam więc honor....o ile z "bolącym paluszkiem" marnie monolog wyszedł, o tyle tu dała popis erudycji.

    MM

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie tez zdarza rzucic miesem i chyba kazdemu, ale w rozmowie z mama????

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, różnie bywa. Jeśli mama i córka są raczej jak koleżanki (jak np. moja mama i ja), to nie widzę powodu by w emocjach i przy mamie nie przeklnąć sobie soczyście czasami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niski poziom sobą reprezentował Kfiatuszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee tam. Orgazmy na pewno miała przednie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow! Cóż za subtelny Kfiatuszek ;)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej wulgarność nie jest jakaś wyjątkowa. Jeżeli to typowe wyimki z jej słownictwa, to nie zszokowały mnie. Zapewne tak się wychowała. A przy Tobie powstrzymywała się.

    Prawdopodobnie, jak każdy zakochany, byłeś lekko ślepy. Jej wady i nawyki brałeś za dobrą monetę. Potem Wam przeszło. Tobie zaślepienie, a jej chęć bycia lepszą, niż przed małżeństwem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałem z jej ust takiego słownictwa . Wiesz skarżąc się kiedyś Krisowi,że nie mogła skorzystać z laptopa stwierdziła " Kurwa .Kurwa .... nauczyłam sie nowego słowa" . Obraz subtelnej, gładko uczesanej panienki z banku cyzelującej każde słowo , poprawiającej tekst każdego maila tak żeby nie było zadnych uchybień lekko sie zaburzył .........

    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  9. Dr Jekyll i Mr Hyde ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dr Jekyll i Mr Hyde ;)"

    też mi gdzieś taka opcja zastukała z tyłu głowy.
    Bo ja (w ostateczności) rozumiem, teatrzyk pt.: "to ja grzeczna i subtelna dziewczynka, a do tego oczywiście skromna", przez miesiąc,może rok...ale prowadzenie przez dekadę podwójnego życia,z dwoma tak różnymi "ja", zakrawa o chorobę psychiczną, lub przynajmniej jakieś zaburzenie osobowości.
    MM

    OdpowiedzUsuń
  11. ekhm. no i co tu gadać :)

    Czy Kfiatuszek zna Krisa tylko wirtualnie czy w realu mieli sposobność też ? :)
    No i o co chodzi z ta grecką knajpą, która od pierwszego odcinka nie jest bez znaczenia dla ciągu dalszego ? :)
    I can't wait ! :)

    OdpowiedzUsuń