czwartek, 27 października 2011

Lans Krisa :)))



26 komentarzy:

  1. Do sądu to musisz mieć coś ostrzejszego, bo ten tu to znajomy co się wygłupiał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz sie porzygam...żenującee

    PS. Nie przeszkadzały pedantce jego wymiętolone gacie

    OdpowiedzUsuń
  3. Romku .... mam :))
    na blogu ich nie pokażę boo jak to ktoś napisał , to "matka mojego dziecka" ale mam
    i sąd też ma :)
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło fuj.
    Ani piękny, ani przystojny- może chociaż bogaty? Honorem też widać nie grzeszy, bo rozwalać cudzy związek i to z dzieckiem w tle się nie godzi. O intelekcie nie wspomnę.
    A co z panią Olgą? Coś zaczęła podejrzewać..?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz coś jeszcze dzisiaj bo od tych zdjęć Krisa straciłam apetyt.Lepiej żeby nie widniały na samej górze. Są po prostu odrażające.
    Poz.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile to oszczędności :))) . Wszystko drożeje :)
    Przyznam sie szczerze .... miałem chęć zmieścić je na jakimś portalu randkowym dla gejów ale na razie sie powstrzymałem :))))
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  7. "miałem chęć zmieścić je na jakimś portalu randkowym dla gejów ale na razie sie powstrzymałem :))))"

    Twardziel :) ja bym nie omieszkała sprawić sobie odrobinę radości , oczywiście fotka plus numer telefonu

    MM

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czas :)).Póki sprawa w toku :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. o żesz :))
    powinien mieć jeszcze skarpetki :))
    z-a

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma siłę wisieć na pawlaczu, a nie miał siły zapylać na utrzymanie rodziny? W sumie to by sie Kfiatkowi przydał taki nierób, aby go troche poutrzymywała.

    Te gacie to jakby z ciucholandu.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba se gacie wygotował, maczo :)))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja niechęć do tego typa osiągnęła granice absurdu. Miałam właśnie pisać, że ma wstrętnego pryszcza na nodze, a to był jakiś paproch na moim monitorze. :))))

    BM

    OdpowiedzUsuń
  13. Pragnę zauważyć,że w gaciach ma jeszcze sporo miejsca na kupę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ... oraz koty pod pachami i zółte pięty :-)))
    Ten Kfiatuszek, to ma wyrafinowany smaczek - taki Antek Boryna rzadko się teraz trafia ! Potrzebowała kobicina aromatu męskości, a nie pantoflarza. Tak śmierdziuch co w pysk potrafi dać bez wątpienia umiałby utrzymac posłuch i szacunek Twojej Kurewny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie jest pampers to coś dwa numery za duże? Fakt, można rzygnąć, piękny okaz rolnika.

    OdpowiedzUsuń
  16. pragnę przypomnieć wielbicielkom krisa, żeby przy kotach pod pachami i miejscem na kupę w majtach nie zapominały o żółtych zębach i tytoniowym oddechu które wspominał z uwielbieniem kfiatuszek w rozmowie na nk. nie obrażaj rolników, hej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę ukrywał, że wpędziło mnie to w lekką depresję ... Nie jestem w stanie pewnych rzeczy zrozumieć i ciśnie mi sie na usta pytanie do kobiet -TYLKO KOBIET ... czy naprawdę was kręcą tacy faceci ????????? bo może powinienem sie zmienić ?
    mam zamiar jakos ułożyć sobie życie a formy lansu i podrywu są mi od wielu lat obce .......
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  18. "czy naprawdę was kręcą tacy faceci ?????????"

    Na szczęście nie jesteśmy z ksero i każdego kręci co innego. Dziwny masz dylemat.
    Jedną będzie pociągał prosty pseudomaczo Kris, drugą nadopiekuńczy naiwniak bodo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się jak "takie coś" mogło zrobić wrażenie na kfiatuszku..taki lans Crisa? Przecież nie jest małolatą z pokolenia MTV? Ta Pani kochała tego Pana?? ZA CO????

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta Pani kochała tego Pana?? ZA CO????

    Nie wiem, nie znam gostka, Ty go znasz może? Jeśli nie, to nie rozumiem zdziwienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie rozumiesz zdziwienia?? Co to za człowiek..co to za ludzie?? Pokażą sobie "coś" na zdjęciach i welka miłość??

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecież oni znają się już jakiś czas, nie tylko ze zdjęć.
    Może ona kocha go za coś za co Ty nie umiałabyś. Tak ciężko to zrozumieć? Może trafił swój na swego? Nie pytaj głupio "za co?". Obiektywizmu odrobinę by się zdało.

    OdpowiedzUsuń
  23. NIE ZAMIESZCZAŁABYM TAKICH ZDJĘĆ. TO nie jest normalne. Chcesz się wyżyć na niej, na nim? Co za różnica jak kto wygląda..

    I.

    OdpowiedzUsuń
  24. O Matko Boskooooooooo............

    OdpowiedzUsuń
  25. hahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahah skurwesyn jak diskopolowiec

    OdpowiedzUsuń