środa, 26 października 2011

DRAMAT ONANISTKI

Żądnym sensacji , bulimikczkom oraz wszystkimchcącym oczyścić swój organizm załączam maleńki fragment audiogramu z akt - rozmowa po lub może jeszcze w trakcie namiętnych telechwil.................


""
• . .i to mi przyrosło, wiesz. I wiesz, że mi to przyrosło. Przyrosło mi. Przyrosło mi. (...) były naruszone nerwy I wiesz co, ja nie mam w tym palcu czucia, wiesz? No... Ja, wiesz co, nie mam w tym palcu czucia. Ja, wiesz co, nie mam w tym palcu czucia, wiesz? W tym palcu czucia. No wiesz co, on jest drętwy, ja nie mam w tym palcu czucia i wiesz co ten palec niestety, ale jest drętwy. Nie mam w nim czucia. I jak ja go tak mocno przyciskam, to on mnie boli, no. Bo, gdybym miała w nim czucie, to wiedziałabym czy przyciskam wystarczająco mocno, czy nie. A ponieważ ja tego czucia nie mam, to przyciskam, a on mnie później boli. A później mnie to boli. A później niestety, ale mnie to boli....”    ""

17 komentarzy:

  1. To brzmi trochę jak tekst piosenki. Dobry podkład muzyczny i mamy hicior ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. buahahahahaha:-D
    ja też nie mam czucia... jak to czytam-co dopiero gdybym miała tego słuchać...
    audiogram...omg nie mogłabym sędzią być
    popłakałam się ze śmiechu:)))) choć zdaję sobie sprawę z tego, że Bodo daleki był temu ....

    a że zapytam: ona to w jaki sposób intonowała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ja też zastanawiam sie czy sędzina tylko czytała audiogramy czy konfrontowała z nagraniami ......... bo jeżeli musiała tego słuchać ........... to nie zazdroszczę
    mnie to dzisiaj już bawi ale by ł czas kiedy odbierałem to zupełnie inaczej ..............

    OdpowiedzUsuń
  4. "mnie to dzisiaj już bawi ale by ł czas kiedy odbierałem to zupełnie inaczej ..."

    wiem i rozumiem...sorry
    sama niedawno przechodziłam z przyjaciółką podkreślanie co ważniejszych zdań w rozmowach gg jej męża i jego kochanki
    widziałam jak bardzo ją to boli-mimo prawie 2 lat kiedy nie są już razem

    OdpowiedzUsuń
  5. " WTF?? :) "
    Fermat ??? jeśli tak to tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale co przyrosło???? Mam zagadkę...

    BM

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej ten WTF
    http://www.youtube.com/watch?v=kwcjrwWVQBE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wcześniej pytalam czy traktujesz ten blog jako formę terapii ..
    Głupio byłoby teraz zapedzić się w inny stan odlotu - i szukac jakieś zemsty, grać dzieckiem itd..
    Kurcze - nie mozna się w cywilizowany sposób rozstac - tylko fundowac sobie taki syf.
    To tak ogolnie bodo - a nie szczególnie do Ciebie ;)

    Jestem w stanie zrozumieć - a przynajmniej starac sie - Twoje emocje, ale ta kobieta jest matka Twojego dziecka. Pomyslałeś co byloby gdyby kiedykolwiek cokolwiek z tego co piszesz w jakiś sposób dotarło do Waszego dziecka. Myślę, że to byłby dramat porównywalny z Twoim.
    Z-a

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że gdyby on nie poszedł na całość to sprawa skończyłaby się nie orzekaniem o winie, sporymi alimentami na dziecko a za jakiś czas też na mamusię. Trzymaj się chłopie i wszystkiego najlepszego bo sądach na wjazd mamy pod górkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Jestem w stanie zrozumieć - a przynajmniej starac sie - Twoje emocje, ale ta kobieta jest matka Twojego dziecka."

    taa teraz matka dziecka, ale jak spedzala czas z kochankiem zamiast z małą to bylo ok, taak???

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ktoś mógłby podpowiedzieć o co chodzi z tym palcem co mu coś przyrosło - zwłaszcza w kontekście onanizmu :) wyobraźni mi nie staje - że tak się posłużę odpowiednią nomenklaturą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zmysł dotyku ubogi... zasób słów podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie mowę odebrało ;)

    cóż za elokwencja, cóż za emocje....Do głębi jestem wzruszona i urzeczoną tą historią...

    ;)
    MM

    OdpowiedzUsuń
  14. To tez trochę podle, ze tak wszystko nam pokazujesz.. Ale chyba byśmy to sobie lepiej uzmysłowili...bo ja bym nie chciała, żeby mi ktoś publikował takie osobiste rzeczy. Nawet tym walcząc..

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, cóż za słownictwo oraz szyk zdań! Szok!

    OdpowiedzUsuń