poniedziałek, 17 października 2011

AAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! zbolało .......

.......celny strzał ....w samo ego ..........  byłem z kobietą za którą dałbym sobie rękę obciąć i cooooo ? i chuj ...dzisiaj bym nie miał ręki .
Przeżyłem szok ...... jak kawałek skały spadło mi to wszystko na głowę . Rozpacz i wkurwienie ...te dwa uczucia ścierały sie ze sobą .  Rozpacz powodowała marazm nie wiedziałem co robić a wkurwienie pchało do działania ......
Dla wkurwinego faceta nie ma rzeczy niemożliwych więc zajrzałem na skrzynkę pocztową . Nieładne ??? mam to w dupie .... wolę być pokaleczonym ,wkurwionym facetem niż niczego nieświadomym jeleniem ... na skrzynce znalazłem uzupełnienie tych "przyjacielskich" jak to kfiatuszek na sprawie sądowej określił - rozmów .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz