środa, 9 listopada 2011

Agent Tomek - człowiek z cygarem .........

Gdzieś kiedyś pewnie już wspominałem ...a może nie ..sam już nie wiem ale czas wrócić do przeszłości . Kiedy romans z Krisem dogasał ...a przynajmniej kiedy mi się tak wydawało ...miałem pełny dostęp do komunikatorów Kfiatuszka . Sama mi tą możliwość udostępniała ... taka szczera , czysta i transparentna była ....
Gdzieś kiedyś na Nk pojawiły się wpisy od Tomasza.W. -człowieka z cygarem w ustach ...........którego nazywał będę Agentem Tomkiem .
Wpisy zupełnie niewinne , jakieś zaczepki , próba rozmowy ..taki bajer ale cieniutki ....
Moje nadwyrężone w tym czasie ego zawarczało ale Kfiatuszek bronił się mówiąc , że nie zna człeka i jest niewinna tej sytuacji , a rozmawia z nim tylko dlatego ,że jest miły .
Smrodek się lekki podniósł kiedy próbowałem dociec początków tej znajomości .
Agent Tomek zapytany wprost , przez Kfiatuszka , pisał coś o tym ,że zobaczył jej zdjęcie na pasku właśnie zamieszczonych .. i pewnie przyjął bym to tłumaczenie do wiadomości ale ......... zdjęcie zamieszczała jakieś pół roku wcześniej ........
Słodkopierdząc dyskutowali o pogodzie i żadnych innych podtekstów ale Agent Tomek zaktywizował się w pewnym momencie ..... będzie przejeżdżał przez XXXXX może jakaś kawa ????????
Nooo.. mówię :) zaproś go do nas do domu , chętnie poznam twojego kolegę .......
I coś mu nie pasowało , nie chciał nas odwiedzić . Posturę mam Gołoty , więc pewnie obejrzał sobie moje foty na NK i chęć mu odeszła ale jakieś hasło rzucone w pospiechu : Twój mąż oglądał mój profil na NK wkurzyło mnie i zażądałem zakończenia tej znajomości .
Kfiatuszek pełen oskarżeń ,że ją ograniczam i , że nie może mieć przyjaciół stwierdził ,że znajomość zakończył .......

Nooo.... jeszcze się dziwię choć już nie powinienem . Mała kontrola telefonu ...ot tak  w celach poznawczo-procesowych dała zaskakujące wyniki :))))
Kris ciągle aktywny ,  chyba znów będę musiał zburzyć spokój Olgi ....ale jak widzę kontakt telefoniczny jest i to dość intensywny
Sznurek ...jakby emocje przygasły, choć wrócił już przecież z kraju klonowego liścia i jest !!!! dostępny !!! na miejscu !!   ...............bo mniej , choć może drugi służbowy telefon odkryje więcej tajemnic ...
I Agent Tomek :)))) no tu już skala kontaktów mnie zaskoczyła bo kilkanaście SMS-ów dziennie i telefonów to rzadko spotykana rzecz ale widocznie jest taka potrzeba . Poskładanie układanki nie zajęło mi dużo czasu bo wyjazd na szkolenie i telefony dają się ładnie poskładać .................
Agent Tomek ...ma żonę ... i dziecko ..... cóż ... będę musiał chyba jeszcze czyjś spokój zburzyć .......

z czystej złośliwości :)))

53 komentarze:

  1. I tutaj widać pewną prawidłowość. Twój kfiatuszek lubi ale na odległość :)))
    A miejscowych tam jakiś nie ma ?
    Chociaż z drugiej strony taki miejscowy musiałby być doś krępujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chyba dała tej Oldze spokój, bo już Cie to powinno interesować tylko i wyłącznie jako argumenty do przejęcia opieki nad dzieckiem. I jeśli chcesz być złośliwy, to nie wywlekaj tego przed decydującą rozprawą, bo powie w sądzie, że znajomości zakończone. Lepiej niech trwają, gdy wywleczesz je na światło dzienne. Tak mi sie wydaje.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeeee.... przesadzasz to po prostu kolejny kolega, któremu może się wyżalić jaki jesteś brutal, psychopata, zboczeniec itp.
    No chyba że te sms to twarde dowody zdrady w stylu kocham cię kochanie.
    Przecież sam fakt rozmawiania nawet bardzo częstego przez telefon o zdradzie nie świadczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym nadal obserwowała i udawała, ze nic nie wiesz, a potem w sadzie wywlekła jej nimfomanctwo ( czytaj ku..stwo)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bodo, ale wiesz że jak na końcu tej historii napiszesz, że to wszystko była nieprawda i fikcja literacka, to znajdziemy cię i wymierzymy sprawiedliwość?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na końcu to podam miejsce spotkania gdzie będziemy opijać moją odzyskaną wolność :))))
    i wtedy wystąpie w koszulce z Krisem :))))
    a koszulki z Kfiatuszkiem będę sprzedawał a konto imprezy :)))
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję jeszcze zrobić koszulkę ze zdjęciem na wzór mormońskiej rodziny, tylko płciowo odwrotnej. I najlepiej, żeby wszyscy mieli widocznego brodawczaka. ;)

    BM

    ps. mam nadzieję, że dojdzie do spotkania i będzie za co wznosić toasty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać, że w tę koszulkę trzeba się ubrać na rozprawę do sądu. ;)
    BM

    OdpowiedzUsuń
  9. arabowie pracujący w turystycznych miejscowościach odnajdują swoją "pierwszą, jedyną i prawdziwą" miłość w turystkach chcąc po prostu za wszelką cenę uciec do ze swojego kraju. bo gdzie indziej będzie lepiej.
    może kfiatuszek ma syndrom "araba" i też chce być zagraniczna?;) już się wyrwała z rodzinnego domu, ale wiesz jak jest z kurą i grzędą;)z zagranicznych rzeczy to Ty jej raptem grecką knajpę i włoskie DC. i dom w Polsce;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Facet, weź tej ździrze to dziecko. To powinien być dla Ciebie priorytet. Mam w rodzinie podobną historię, tyle, że sprzed wielu tat. Pierwsza żona mojego wójka ćwiczyła to samo. Facet w pracy, bogaty i ustosunkowany, a ona bardzo gościnna w kroczku. Po rozwodzie nastąpił podział dzieci. Córka została z nią, nie chciała sie zgodzić na zostawienie córki ojcu. I niestety córka zeszła na tę samą drogę. Nawet przydupas mamusi zrobił jej dziecko, jak miała 16 lat. Dno. Uważaj, tę wspólne kąpiele i tego typu zachowania prowadzą w prostej lini do wytworzenia braku zahamowań u dziewczynki. Dobrze dla rozwoju dziecka, jeśli seks jest do jakiegoś czasu tabu, ochrona własna w postaci naturalnego wstydu jest niezbędna. Wydaje mi się, ze te kapiele to pewien rodzaj gwałtu na psychice dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, nie może w koszulce do sądu, bo go oskarży o nękanie.
    ale drobny biznes mógłbyś na koszulkach zrobić.seria limitowana, a część dochodu ze sprzedaży na jakieś ubogie dziecko np.
    rynek zbytu też zdefiniowany;)
    albo puść zdjęcia, ja się tym zajmę;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry, wujek miał być przez U.

    OdpowiedzUsuń
  13. A to Olga nadal z Krisem? A pisałeś, że to mądra kobieta... Po jaką cholerę Ty się z nią kontaktujesz? Na Twoim miejscu darowałabym sobie informowanie żony Tomka, co ona biedna winna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bodo,
    daj linka do profilu Kfiatuszka na nk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Bodo,
    daj linka do profilu Kfiatuszka na nk :)"

    a co masz chrapkę na kurewnę ?

    A tak serio,to jestem skłonna założyć konto, by panią śliczną sobie poogladać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cholera w pracy zablokowało mi część opcji na blogu i nie mogłam się ustosunkować;)))) (pewnie za wiele słów wrzuconych do bazy jako "potencjalnie niebezpieczne" heheheheh)

    uśmiałam się setnie - i nawet z tego zachodu jestem skłonna te 10 godzin na wschód się tłuc wznieść toast-y:-D

    kurewna jest po prostu istotą o zajebiście małej wierze w siebie - dowartościowuje się jedyną rzeczą w której byc może jest dobra - znajdywaniu sobie potencjalnych hapefałków-bleh

    Bodo i dziękuję za odpowiedź odn. golenia /tak myślałam właśnie żeś jej tam wlazł/ ale nie rób tego więcej bo raz że dostarczasz jej fun'u pt. oj oj nadal go kręcę bo się koło mnie kręci nawet w takich sytuacjach a po drugie wytknie to w sądzie jako nękanie czy wuj wie co

    konto na nk?? dawaj!!! :-D

    p.s. czy ona wie o tym blogu???

    pzdr
    B.

    OdpowiedzUsuń
  17. >arabowie pracujący w turystycznych miejscowościach odnajdują swoją >"pierwszą, jedyną i prawdziwą" miłość w turystkach chcąc po prostu za >wszelką cenę uciec do ze swojego kraju. bo gdzie indziej będzie lepiej.

    Mylisz się Ka. Oni nigdzie nie chcą wyjeżdżać. Mają bez liku kobiet z Europy, które za dobry seks i kilka kitów łaskoczących ich słabe ego zrobią wszystko. Uwierz mi, że tym typom jest wszystko jedno czy obiekt ma 25 czy 65 lat. Ważne, żeby miała kasę i chciała się podzielić.

    >Bodo, daj linka do profilu Kfiatuszka na nk :)

    No! I jak widać niektórych nawet brodawczak nie przeraża ;-)
    Dopóki faceci nie będą się szanować, dopóty takie indywidua jak kfiatek będą dalej rozbijać rodziny. Z humorem i dystansem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bodo,.. coś mi tu nie gra.
    Jeśli to wszystko dzieje się w realu i dodatkowo w trybie 'teraz', to jesteś wyjątkowo nieostrożny podając te wszystkie dane przed zakończeniem procesu(ów). W sumie łatwo to wygoglować, tym bardziej, że blog staje się coraz bardziej popularny... Od dowolnej osoby na świecie dzieli Cię tylko kilku znajomych, przy czym są to również znajomi Kfiatuszka. W odpowiednim momencie, dobry adwokat pomoże jej wykorzystać to co tu napisałeś.
    Chyba, że piszesz to ku naszej uciesze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ">Bodo, daj linka do profilu Kfiatuszka na nk :)"

    a może to ciekawska kobitka ;) jak ja np. :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. >W odpowiednim momencie, dobry adwokat pomoże jej wykorzystać to co >tu napisałeś.

    No nie bardzo. Kiedyś wyczaiłem tu jakieś adresy mail, ale napisałem i Bodo to usunął. Nie ma żadnych danych personalnych a w ogóle to wszystkie osoby i wydarzenie przedstawione w tej historii nie istnieją i nie wydarzyły się naprawdę a powstały w wyobraźni autora. Masz talent Bodo. Naprawdę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bzdura Romek-daj se już spokój

    OdpowiedzUsuń
  22. dla potrzeb procesowych to fantazy jakiegoś człowieka z nikąd . A kiedyś przyjdzie czas odkryć wszystkie karty ze zdjęciami , linkami i nazwiskami .......ale najpierw musi przyjść już czas kidy będzie o blogu mógł sie dowiedzieć Kfituszek .
    A ,że czasmi wygląda to jak kiepski zart ..... no cóż ... zycie jest pokręcone a myślę a nawet wiem ,że moje nie jest jeszcze najbardziej pokręcone ... . Myślę , że jedna .. a może i dwie czytelniczki tego bloga wiedzą o kim mówię .

    OdpowiedzUsuń
  23. B. niw włażę bo sie brzydzę . Wtedy sytuacja zmusiła .

    OdpowiedzUsuń
  24. BM, - w koszulce chodzę po domu jak dziecka nie ma :))) ale wtedy w niej śpię :)) żeby nie zniknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Myślę , że jedna .. a może i dwie czytelniczki tego bloga wiedzą o kim mówię . "
    ja doskonale wiem choć pewnie nie o mnie chodziło;)

    B.

    p.s. nie właź nie właź i kup zapas domestosa:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. "Bodo, daj linka do profilu Kfiatuszka na nk :)

    No! I jak widać niektórych nawet brodawczak nie przeraża ;-) "

    dobre :) ale ja jestem żeńskiego rodzaju - chciałam sobie Kfiatka obejrzeć - bo się zaczynam niepokoić, dlaczego za mną wianuszek adoratorów nie podąża ..;)
    Pocieszam się, że może dlatego, że nie udzielam się na nk, albo po prostu mam za
    szybki samochód ..;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ha wiedziałam:)

    :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  28. "ha wiedziałam:)

    :)
    B."

    Co wiedziałaś? Co Wy kombinujecie? A ja jak zwykle w tyle... :(

    BM

    OdpowiedzUsuń
  29. wiedziałam,że kobieta,że ciekawa,że nie łowca brodawczaków:)

    B.

    OdpowiedzUsuń
  30. "BM, - w koszulce chodzę po domu jak dziecka nie ma :))) ale wtedy w niej śpię :)) żeby nie zniknęła :)"

    Niezłą Kfiatek musi mieć minę, jak chodzisz z Krisem na plecach. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. a może jak dojdzie do 4 to jak twarze 4 prezydentów w USA tyle, że nie w skale a na dowolnie wybranej części garderoby.
    Romek, nie licytuj się z wiedzą nt arabów. po prostu przyjmij, że czasami inni mają lepszą wiedzą w niektórych tematach niż Ty:-D

    OdpowiedzUsuń
  32. "a może jak dojdzie do 4 to jak twarze 4 prezydentów w USA tyle, że nie w skale a na dowolnie wybranej części garderoby."

    Jak dobrze, że Bodo duży chłop jest, nawet sześciu panów na koszulce zmieści, bez uszczerbku dla rozdzielczości fotki :)


    MM

    OdpowiedzUsuń
  33. w pełnym rozmiarze pikselowym:P

    B.

    OdpowiedzUsuń
  34. cyt."ale ja jestem żeńskiego rodzaju - chciałam sobie Kfiatka obejrzeć - bo się zaczynam niepokoić, dlaczego za mną wianuszek adoratorów nie podąża ..;)"
    ja wiem jak wygląda. Jest naprawdę przepiekną kobietą

    OdpowiedzUsuń
  35. Potwierdzam; to wyjatkowo urodziwa osoba.

    DI

    OdpowiedzUsuń
  36. duma rozpiera bodo, a panie zazdrość zżera;)))))

    OdpowiedzUsuń
  37. >Romek, nie licytuj się z wiedzą nt arabów. po prostu przyjmij, że czasami >inni mają lepszą wiedzą w niektórych tematach niż Ty:-D

    Chylę czoło. Błagam...nie rozwijaj tematu. Już wszystko i tak zostało powiedziane.

    Przy okazji mamy odpowiedź czemu kfiatek tak się zachowuje. Znów moja teoria o psuciu atrakcyjnych kobiet przez nas samych już od dziecka potwierdziła się...Cóż zrobić? Może szukamy rzeczywiście tych niewłaściwych, ale jak to powiedział kiedyś jeden z robotników remontujących mi dom - lepiej przez 5 minut lizać czekoladę niż całe życie jeść goowno. I tego się trzymajmy panowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. "ja wiem jak wygląda. Jest naprawdę przepiekną kobietą"

    o żesz.
    No trudno, co zrobić ;)
    Dobrze, że przynajmniej charakter ma paskudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Romek - ja ty takie teorie wyznajesz , to świadomy jesteś ryzyka wpisanego w Twoje wybory.
    To czego Ty chłopie narzekasz i marudzisz -
    wszystko zgodnie z teorią - pięć minut minęło i masz czego chciałeś :)

    Swoją drogą teoria godna nabuzowanego hormonamii piętnastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A jeszcze muszę dopytać - przepiękny Kfiatek tak bardziej w typie Angeliny Jolie, Demi Moore czy
    Nastassji Kinski ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. >To czego Ty chłopie narzekasz i marudzisz -
    wszystko zgodnie z teorią - pięć minut minęło i masz czego chciałeś :)

    Nie 5 minut, tylko 15 lat... ;-)

    >Swoją drogą teoria godna nabuzowanego hormonamii piętnastolatka :)

    Facet wyglądał na dobre pięć dych na karku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. "No trudno, co zrobić ;)
    Dobrze, że przynajmniej charakter ma paskudny ;)"

    tej wersji i ja się będę trzymać ;)
    Choć fakt, ze uroda jest cechą względną podlegającą subiektywnym ocenom też jest pocieszająca :)

    OdpowiedzUsuń
  43. MAm wrażenie ,że jeszcze parę wpisów i dowiem się kto ją widział nago :))......
    jednak świat to globalna wioska ...
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  44. Romek ... taka myśl mi sie nasunęla ...
    >zanim zaczniesz lizać , odwiń to złotko ....bo zdziwisz sie jeszcze nie raz ...<
    bodo40

    OdpowiedzUsuń
  45. Racja bodo.
    Pytanie kto jest gównem a kto czekoladą.
    Czy ładna z paskudnym charakterem to sama słodycz, czy też ta brzydsza ale z ciekawym wnętrzem. Ja znam takie przysłowia:
    Nie oceniaj książki po okładce, nie wszystko złoto co się świeci

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroda ma jeszcze to do siebie, że zwyczajnie przemija. Choćby nie wiem co, to w pewnym wieku i tak ze wszystkich sie jakieś gtakie uniseksy robią. :D A charakter zostaje. ;)

    BM

    OdpowiedzUsuń
  47. No to jak przyjdzie TEN czas, to poszukamy tej z charakterem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Do Bodo. Po co odwijac papierek? Wylizac lukier a reszta niech sie zajmą inni. Zeby sie napić piwa nie musimy kupować browaru. Dziś ja juz to wiem, Ty chyba tez...? Chciałem uczciwie, zostałem wykorzystany. Takie życie...

    OdpowiedzUsuń
  49. [Wylizac lukier a reszta niech sie zajmą inni. Chciałem uczciwie, zostałem wykorzystany. Takie życie... ]
    A fe... Romek zostałeś wykorzystany a teraz sam chcesz wykorzystywać
    [No to jak przyjdzie TEN czas, to poszukamy tej z charakterem ;-) ]
    Te z charakterem jak sam kiedyś stwierdziłeś mają poukładane życie i zazwyczaj są już zajęte

    OdpowiedzUsuń
  50. "No to jak przyjdzie TEN czas, to poszukamy tej z charakterem ;-) "

    Tak, już wszystkie czekają, jak sie zestarzejesz i zaczniesz szukać opiekunki. ;)

    BM

    OdpowiedzUsuń
  51. Błąd logiczny w myśleniu. Niestety bardzo powszechny. Niestety, podkreslam, ze niestety ale ten swiat jest tak skonstruowany, ze na starość spokoj i w miare dobre zycie moga zapewnic tylko maksymalnie duże oszczędności. Wiekszosc liczy na bliskich i jak zycie pokazuje, najczesciej sie przelicza.

    Ja nikogo nie zamierzam wykorzystywac. Zamierzam dawać i brać i zawsze pilnować, aby w tym procesie była równowaga.

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo Ci Romku współczuję (tak wiem jak głęboko masz to dupie:-D).
    "na starość spokoj i w miare dobre zycie moga zapewnic tylko maksymalnie duże oszczędności"-oszczędzaj, oszczędzaj. Będą Ci niezbędne. Innym przydatne, Tobie niezbędne

    OdpowiedzUsuń