piątek, 8 marca 2013

Najlepsze życzenia  :))) wszystkim WAM  moje miłe Panie :)))

17 komentarzy:

  1. U mnie na całej połaci ogródka śnieg, śnieg, śnieg - jeszcze wiosna śpi, więc bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    U mnie jest dokładnie tak, jak na fotce. Wiosna się jeszcze pazurami trzyma, ale widać, że się powoli wycofuje:(

    Co do Dnia Kobiet, to powiedzmy sobie szczerze-to raczej mężczyźni na tym korzystają, zadowoleni z siebie dadzą po kwiatku, a kobiety ciacho i "półlitra" postawić muszą:) Do tego wymyślili 10 marca Dniem Mężczyzn, jakby codziennie święta nie mieli. Powinno im wystarczać, że jesteśmy z nimi:))

    Jeśli się zaliczam do grona miłych pań to także dziękuję Bodo:)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej późno, niż wcale, Bodo, hihi ;)

    O ile ja też jestem cudem jakimś w tym gronie miłych pań, do któregoż to życzenia skierowałeś :P

    Tiaaa.... ósmy marca dniem kobiet; reszta roku- dniem mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Bodo :)))

    dla mnie to dzień szczególny bo naście lat temu urodził się Starszy :)

    no i imieniny Beaty więc wszystkim Beatom spełnienia marzeń :)
    (ja obchodzę w innym miesiącu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Bodo i życzę Ci, abyś miał kogoś bliskiego godnego tych życzeń.

    Również spóźnione życzenia wszystkim Beatom. J również obchodzę imieniny w innym miesiącu.

    U mnie rano nie było śniegu, tylko lód, który pokrywał wszystko. Przyjechałam dziś do Łodzi służbowo i mi szczęka opadła, bo tu jest pełno sniegu. Ciekawe jak w innych stronach Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jeszcze ani śniegu ani mrozu
      ale wracając z mega imprezy sportowej ze znajomymi jechaliśmy już w kapuśniaczku deszczowo-śniegowym
      niedobrze:(

      Usuń
  6. Dziękuję Bodo :)
    Lubię dzień kobiet. Wczoraj zumboteka z koleżankami a dzisiaj spa w naszej nowej łazience.
    Kiedyś przeczytałam, że po trzydziestce zaczyna się najlepszy okres w życiu ludzi i trwa tak do piędziesiątki. Myślę, że to prawda. Czego też wam Panie i Panowie i Beaty życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Kto to jest plebs?
    Wczoraj jedna z nas złościła się, że nie jest plebsem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plebs to niższa warstwa społeczna. Określenie niby ma pejoratywny wydźwięk, ale ja się tym nie przejmuję i przyznaję, że mam wiele plebejskich upodobań. Zaryzykuję stwierdzenie, że być może odpowiednikiem plebejskości jest dziś popkulturowość, ale to dyskusyjne. ;)

      Usuń
    2. Ja tam czuję się plebsem i jakoś mnie to nie dotyka.
      Bo co to jest ta niby wyższa warstwa - bohaterowie pudelka? gwiazdy wiadomości? Politycy? Czym różni się plebs od nieplebsu?

      Usuń
    3. U nas nie ma wyższej klasy z naciskiem na słowo "klasa". Masz rację, mamy elity z pudelka i jeszcze z nadania partyjnego. Jeśli dodać do tego towarzycha naszych biznesmenów dorobionych na przemycie dekatyzów, prowadzących firmy bez tradycji zarządzania i nie wykazujących chęci, by to zmienić, to lepiej być pkebsem i nie identyfikować się z samozwańczymi klasami wyższymi.

      Usuń
  8. Dziękuję .ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bodo umarł ze śmiechu
    - oby nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zapowiadał.

      Usuń
    2. Albo pogrążył się w rozpaczy z powodu stanu zajętości u Quintusiowej ;)

      Usuń
  10. Bodo napisz co u Ciebie - tak wiesz...w oczekiwaniu na dym ;)

    OdpowiedzUsuń