niedziela, 27 listopada 2011

manewry

Chciałbym, żeby to był tylko poligon ale to ciągła wojna na różnych frontach. Jakiś czas temu Kfiatuszek zapisał dziecko na zajęcia poza lekcyjne . Dziecko chce i nie mam powodów żeby się w jakikolwiek sposób przeciwstawiać ale jak zwykle niesie to za sobą pewne niedogodności .
Po zajęciach Kfiatuszek zabiera dziecko do swojej mamy i stara się wracać jak najpóźniej . Dość skutecznie odbiera mi to spory kawałek niedzieli który chciało by się spędzić razem z dzieckiem . Wyrównuję sobie ten czas sobotami i wyciskam z niedzieli ile się da dla siebie i dziecka  .....ale nie koniec to miłych gestów z jej strony . Dziś po powrocie do domu o dziwo o normalnej porze zwróciła uwagę na kończące się pranie. Prałem swoje i dziecka ciuchy .
" Mówiłam ci już kiedyś , żebyś nie prał NASZYCH ubrań !!!!!!! "
Twoich nie piorę , brzydził bym się - zamknęło skutecznie rozmowę .
Jakoś tak mało przyjemnie się robi , te próby podkreślania "NASZE" , zamykanie drzwi i ciągłe utarczki o czas jaki można spędzić z dzieckiem . Nie będzie dobrze ,  a  czuję ,że od poniedziałku jeszcze trudniejsze czasy przyjdą . Dokumenty dostarczone adwokatowi skutkują krótkimi wnioskami dowodowymi które już od poniedziałku zaczną do niej docierać .
Zacznie się wojna ...teraz już bezwzględna ....brzydka i brudna . Szkoda tylko , że z braku innych możliwości próbuje grać dzieckiem . Szkoda , bo zaczynamy sobie wyszarpywać czas-dziecko- kontakt a ono to czuje ..

33 komentarze:

  1. Może daj na mszę, żeby Kfiatuszek jak najszybciej znalazła kolejnego Krisa-bis ;) Wtedy może nieco wyluzuje z córką i Ty na tym zyskasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że dosłownie przejęłaś teksty o wyluzowaniu, warkoczy w domyśle.
    Anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. Może daj na mszę, żeby Kfiatuszek jak najszybciej znalazła kolejnego Krisa-bis ;) Wtedy
    zrobi się znowu ciekawie i znów kobieta będzie mogła się sycić Boda nieszczęściem, wścibiając swój nochal w bodowe życie by ubarwić swoje szare.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po kiego ma szukać kolejnego skoro z pierwszym kontakt ma doskonały ..... .

    OdpowiedzUsuń
  5. A to sorry- jakoś mi umknęło, że Kris to nie przeszłość, tylko jednak teraźniejszość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to sorry- jakoś mi umknęło
    A kolegę Alzheimera pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. To akurat nie mój kolega, tylko moja druga połówka. Zadowolony/a?

    OdpowiedzUsuń
  8. "zrobi się znowu ciekawie i znów kobieta będzie mogła się sycić Boda nieszczęściem, wścibiając swój nochal w bodowe życie by ubarwić swoje szare."

    Ja mysle, ze nie ona jedna ;-) Duża czesc kobiet siedzi tu i podgrzewa atmosferę dla czystej sensacji. Inna czesc znowu syci sie szczęściem z posiadania "normalnej" w ich przekonaniu rodziny. Osób, ktore naprawde chcą pomoc rada, albo cos zyskać na obserwacji historii Bodo jest niewiele.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam takie wrażenie, niestety smutne dla Boda.
    JAK

    OdpowiedzUsuń
  10. Romciu, a Ty co tutaj robisz?

    Naprawdę uważacie, że Bodo działa na oślep, bez przygotowanego planu? Że założył bloga po to, aby na nim uzyskać pomoc, rady?

    Nisko go oceniacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bodo to taki cwany że przewidział nawet zdrade kfiata

    OdpowiedzUsuń
  12. "i znów kobieta będzie mogła się sycić Boda nieszczęściem, wścibiając swój nochal w bodowe życie by ubarwić swoje szare. "

    No przepraszam cię bardzo, tu nie trzeba nosa wściubiać nigdzie, bodo sam wszystko na tacy podaje :).

    OdpowiedzUsuń
  13. kobieto nie pisz anonimowo.
    Anonim

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie gospodarzyłem i nie będę tego robił w komentarzach ale to co się zadziało jest po prostu niesmaczne . Rozważałem już zamknięcie i likwidację bloga ale póki co ograniczyłem możliwość zamieszczania komentarzy dla zarejestrowanych . Może to pozwoli ochłonąć wszystkim Anonimom.
    Bardzo chcącym zamieścić komentarz, a nie mającym odwagi zarejstrować się chodźby z fałszywymi danymi pozostaje kontakt na skrzynkę mailową widoczną w moim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  15. jasne cenzura zawsze jest dobra.....dla cenzurujących

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że blog wrócił. Komentarzy już raczej nie ogarnę, ale zaległe posty przeczytałam.

    Bodo, dobra decyzja z tymi komentami.
    BM

    OdpowiedzUsuń
  17. Bartku - nie masz racjii . Nie cenzuruję i nie moderuję komentarzy. Każdy może pisac co chce. Ograczam tylko możliwość wpisów anonimowych . Niestety niektórzy traktują to jak swego rodzaju zabawę a takich sytuacji chciałbym uniknąć .
    Chcesz pisz dyskutuj , oceniaj ...ale jako TY .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bodo, a co z trzecim adoratorem Kfiata? Kontakt nadal utrzymany?

    OdpowiedzUsuń
  19. Echhh ... zastanawiam się jak ona w tym wszystkim się nie pogubi.
    Kris - kocham Cię
    Sznurek - też kocha
    Agent - nie wiem czy kocha ale sądząc po ilości SMS-ów i rozmów codziennych to chyba nie jest zwykła koleżeńska zażyłość ;))))
    Kris nie wiem czy decyzją żony czy kryzysem greckim odseparowany od żony jakimś tysiącem kilometrów i do Polski mam bliżej niż do Hellady ...
    dzieje się :)) ale co ?? tak do końca nie wiem
    monitoruję to tylko w takim zakresie jaki mi jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udowodnione posiadanie trzech kochanków powinno się opodatkować. Pieniądze z podatku przeznaczyć na biednych żyjących monogamicznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. No ciekawe, jak jej sie nie myli co który powiedział i co u którego słychać. A wysyłanie smsów pod właściwy "adres" to już podziwiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znałem osobę ,,chodzącą'' jednocześnie z trzema innymi, z jej relacji wynika że to zupełnie obojętne co mówią partnerzy, ważne są terminy i okoliczności spotkań, o to tu chodzi.W ,,spiskach'' wszyscy dzielnie współpracują,wybaczają błędy,liczy się efekt, w tym przypadku efektowna konsumpcja zakazanego owocu.Gdyby u kwiata było inaczej, zawsze można się wspomóc organizerem z komórki. Na sms czy maile z reguły kwiat odpowiada,to amanci do niej piszą.

    OdpowiedzUsuń
  23. "Udowodnione posiadanie trzech kochanków powinno się opodatkować. Pieniądze z podatku przeznaczyć na biednych żyjących monogamicznie. "

    Do tej pory znałem jednego takiego cynika :)) osbiście się nie poznaliśmy bo poroża mogły nam się splątać :)) ale on jakoś tak na S.... się zwał :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm... Ty wiesz, że możesz mieć rację :-))
    Na "S" się zaczyna, na "2m" się kończy i mamy do niego słabość...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ten z porożem :)????????? z tym dużym ?????

    OdpowiedzUsuń
  26. nie cierpię tego,że mam zablokowane logowanie w pracy grrrr:///

    Bodo na wódkę oczywiście:) (bo właśnie doczytałam)

    blokada anonimów super-właśnie o to chodziło

    OdpowiedzUsuń
  27. Będzie trochę normalniej :)
    Cieszę się , że jesteś za :)

    OdpowiedzUsuń
  28. :)))
    Bodo - bo tak jakoś lakonicznie ostatnio piszesz o tej trójcy kfiatkowej - a ja jak każda baba jestem ciekawa;) /nie nie-nie czekam na sensacje;)/ ale zastanawia mnie jedno-skoro ona wie lub się domyśla , że Ty o wszystkim wiesz - to jak u licha może być tak głupia żeby dalej to ciągnąć? no niepojęte jest to dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  29. i trochę nuty na wieczór:
    http://www.youtube.com/watch?v=o8pQLtHTPaI

    zapomniana a dziś wpadła mi w aucie w łapki;)

    OdpowiedzUsuń
  30. chwilę jeszcze i napiszę :)) u mnie teraz jak w spec służbach , niektóre informacje muszą się odleżeć :))

    OdpowiedzUsuń
  31. @B
    Fantastyczny kawałek. Nie znałem. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń