poniedziałek, 14 kwietnia 2014

nie z tego świata ......


Ja chyba nie z tego świata jestem ...... . Niech mi ktoś wytłumaczy jak "matka" może się przez miesiąc nie odzywać do własnej córki ????????
To się da jeszcze leczyć czy od razu trzeba uśpić ?
Już nie wspomnę , że po miesiącu nie odzywania się pierwszym tekstem było " i tak jeszcze mnie nie przeprosiłaś " :)))))))))))))))))         skąd ja to  znam            ... no skąd   :) ??
Na szczęście to już dawno jest poza mną a nagrodą i zadośćuczynieniem za wszystkie ostatnie lata jest stwierdzenie mojej księżniczki     " TATO ... jakie to szczęście , że ja mam charakter po Tobie ! "  
jestem dumny i uśmiechnięty :))))

6 komentarzy:

  1. U mnie to samo. Wczoraj pierwsza od miesiąca próba kontaktu z dzieckiem przez SMSa do mnie, że nie może się dodzwonić do dziecka (forma pretensji do mnie). Odparłem, że za godzinę będziemy w domu a telefon syna jest włączony. Do dziś zero odzewu...

    Walnę jednak uśmieszek, bo to wszystko jest do bólu przewidywalne. Kobieta potrafi być matką tylko wtedy, jeśli społeczeństwo stworzy jej cieplarniane warunki, wsparcie, alimenty i społeczną rolę matki polki. Już wiesz Bodo do czego im są potrzebne dzieci? Ja wiem. Do nadania SOBIE sensu egzystencji :D

    Romek

    OdpowiedzUsuń
  2. Romek baran jesteś ....

    Bodo nie można próbowac zmienić tego kto sprawuje opiekę nad dzieckiem?
    Może warto zadziałac
    Może inny sędzia spojrzy bardziej przychylnym okiem na to żebyś Ty opiekował się córeczką ..
    Mnie mąz też karał milczeniem , miesiąc .... kretynka do potęgi entej
    Pozdrowienia dla Ani :) miło słyszeć że życie toczy się dalej i że może jeszcze być piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem. I kaleka emocjonalny, mizogin, kutwa, przypomnę iż byłem tu nawet nazistą :) Droga Fenix, Twoje inwektywy nie robią na mnie wrażenia a każda próba naginania rzeczywistości w waszym wykonaniu wzbudza u mnie już tylko pusty śmiech - choć tak naprawdę to jest tragiczne.

    Jak córka mieszka z Bodo to ma jedną szansę. Odczekać pół roku i próbować sankcjonować "stan rzeczywisty". To jest już dużo i nawet chore z nienawiści babsko w todze będzie miało kłopot z ewentualnym uzasadnieniem wyroku zmieniającego RZECZYWISTE miejsce zamieszkania dziecka (choć znająć burdel w sądownictwie rodzinnym a w zasadzie loterię wyrokową zależną od przypadku to różnie może być). Jak się Kfiat postawi to znów rok, dwa procesu....RDOKI, sroki, kretyńskie opinie i kasa....do kanalii w togach :D

    Romek

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Romek uśmiechu nie widzisz?
    Po co się tak denerwujesz , wrzucasz wszystkich do jednego worka
    jestem matka polka , wstaje co dziennie o 4 rano , pracuję 8 godz cięzko , brakuje mi kasy... nadal chcę się opiekowac dzieckiem
    Co z Tobą chłopie ? nienawiść jest aż tak w Ciebie wrośnięta?
    Co do Bodo

    Może jednak nie będzie tak źle ..
    Ja wierzę że sąd posłucha córki Bodo
    Ot jeszcze nie straciłam nadziei że czasem prawda może wygrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda? Droga Fenix...podaj definicję prawdy? Prawda Bodo? Prawda Kfiata? Moja czy Twoja? Nie wiem, może ja jestem niedostosowany ale nim zacznę kogoś krytykować (szczególnie w drastyczny sposób - jak kiedyś kobietę) zawsze staram się upewnić czy moje pojmowanie istoty rzeczy jest co najmniej równe adwersarzowi. Wiem, że nadzieja to piękna sprawa ale jest ona domeną słabych. Skoro chcesz mieć do niej prawo to pozwól mnie mieć prawo do racjonalnej oceny stanu rzeczy.
    Pozdrawiam
    Romek

    OdpowiedzUsuń
  6. Kancelaria Adwokacka adwokat Monika Stokowska – Bażant

    email: monika@stokowska.pl
    Adres strony internetowej: https://adwokat.stokowska.pl/adwokaci/
    Zakres usług to między innymi sprawy rozwodowe, sprawy o podział majątku, zachówek, zachowek.
    Adres: Szczecin Al. Wojska Polskiego 31/6

    OdpowiedzUsuń