1. 9 I PÓŁ TYGODNIA
2. Marzyciele
3. Nagi instynkt
4 . Emmanuelle
5. Ostatnie tango w Paryżu
6. Oczy szeroko zamknięte
7. Wstyd
8. 9 Piosenek
9. Imperium zmysłów
10. Skaza
11, CRASH - niebezpieczne pożądanie
12. Gorzkie gody
13. Nocny portier
14. The Pillow Book
15. Historia O
Wszystko o mojej matce. Erotyczny inaczej :) Ania
OdpowiedzUsuńRozwiń myśl proszę :)
UsuńZgodnie z opinia krytyków film na krawędzi kiczu i intelektualnej ironii. Dla mnie film mocno "szargajacy emocje" który wywołuje wiele rożnych emocji. Pokazuje seksualności - miłość w wielu wydaniach: partner - partnerka, partner - partner, rodzic - dziecko, partner - i ..... Przekladaniec gatunków i emocji:) Ania
UsuńI jeszcze "Przelamujac fale" Lars von Trier. Ania
OdpowiedzUsuńObława
OdpowiedzUsuńRóża
Repo Man
K-Pax
Droga życia
Incepcja
Bezcenny dar
MrNobody
Upadek
Leon Zawodowiec ;-)
Dzienniki motocyklowe
Magnolia
Hazardziści (polski 1975)
Daj sobie spokój z romansidłami i erotykami.
Męskie kino, dobre wino, wygodna kanapa i fajna dwudziestka na kolanach ;-)
Udanego weekendu, ja spadam jak zwykle w Bieszczady.
Romek
Jak majówka, to oczywiście "Wielka majówka" - polski "Easy Rider" z muzyką Maanamu :)
OdpowiedzUsuńTomek.
"Dzika orchidea" z Mickey Rourke.
OdpowiedzUsuńJakoś nie jestem zwolenniczką erotyków, bo to takie wypośrodkowanie romansidła i soft porno, zawsze wydaje się naciągane. Jak już obejrzeć to dobry romans, albo niezłe porno, oczywiście nie samemu:)
Z filmem, jak z książką-każdemu podoba się coś innego. Skusiłam się w końcu na "Pięćdziesiąt twarzy Greya", bo większość koleżanek się nią zachwyciła, twierdziły, że nawet mężowie zajrzeli.
Piszę o niej, bo też niby erotyczna. Chciałam sprawdzić, co w niej takiego i....dupa. Może i fajny temat, ale w nieumiejętny sposób potraktowany. Jakby nastolatka pisała(chociaż czasami ich erotyczne opowiadania są lepsze), zmarnowany potencjał... Liczę, że film będzie duuuużo lepszy:)
Pozdrawiam,
Joanna
Nie lubię erotyków jako takich, wolę dobry romans :) więc nie pomogę.
OdpowiedzUsuńStymulacji filmami erotycznymi czy porno jakoś nie potrzebujemy na codzień choć oczywiście zdarzyło nam się i taką filmaturę przerobić;)
Romek dobrze prawi-włącz sobie dobry film:)
B.
Dzikość serca
OdpowiedzUsuńZet i dwa zera
Alicja w Krainie czarów - porno musical z 1976 roku, cudo :)
Intymność
OdpowiedzUsuńMonthy Pyton.
OdpowiedzUsuń"Gra pozorów" , scenariusz i reżyseria Neil Jordan. Polecam.
OdpowiedzUsuńMajówka minęła. U nas nie padało, a u Ciebie, Bodo? Tiya
OdpowiedzUsuńu Bodo chyba nie...
OdpowiedzUsuńu nas za to 3 dni z rzędu -dopiero w sobotę gdy weekend chylił sie ku końcowi wyszło słońce:)
pzdr
B.
U mnie dopiero w niedzielę zaświeciło słońce. Dobrze, że urlop przełożyłam na czerwiec.
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?v=aA3I0oN15KI
OdpowiedzUsuńNa przedłużenie majówki :)
Już po majowce Bodo żyjesz?
OdpowiedzUsuńMajówka minęła, dzięki Opatrzności u nas bezdeszczowo.
OdpowiedzUsuńI co dalej, panie B.? Jak tam na froncie i wokół?
Sądząc z długiego milczenia Bodo spełnia się raczej scenariusz Romkowy :-/
OdpowiedzUsuńPiotr