czwartek, 8 listopada 2012

uffffff



Żyję
nie opowiem jak było bo pani prokurator mogła by mieć uzasadnione pretensje ale powiem wam tylko jedno ...... jeden z zarzutów był taki , że ja to wszystko do dzisiaj robię z powodu zazdrości o nią i ona NAPRAWDĘ w to wierzy ..........

jesuuuusssss prze chwilą usłyszałem , że powinniśmy się rozstać .... i to jak najszybciej .... z uśmiechem powiedziałem , że jakoś  tak jest , że trzy lata mijają od czasu jak powiedziałaś , że chcesz odejś i jakoś nie dochodzisz a przecież droga wolna ... ja cię nie trzymam .......................

Dowiedziałem się ,że skoro ja złożyłem pozew o rozwód to znaczy ,że to ja chciałem odejść :)))))))))))) 
czuję ,że jeszcze coś dzisiaj dopiszę :))

9 komentarzy:

  1. Wcale mnie to nie dziwi. Słyszałem to sam do niedawna ;-) One nie mogą pojąć, że facet może chcieć ratować związek/walczyć o dziecko nie dla NICH tylko dla rodziny, miłości do dziecka, dobra dziecka. Chore do cna...chore!

    OdpowiedzUsuń
  2. "ja to wszystko do dzisiaj robię z powodu zazdrości o nią i ona NAPRAWDĘ w to wierzy"

    Hahahahahahahahahahaha!!! Ja pierniczę!
    Tekst identyczny, jak mojego ex i jego kurewki :D Buhahahahaha!

    Co za debile :D Co za przewidywalność :D

    Ciekawe, co psycholodzy sądziliby o takim typie ludzi :)))
    Ludzie, jak można mieć tak we łbie nasrane :))))))))))) I jak bardzo trzeba się przeceniać, żeby w takie coś wierzyć :))))

    Bodo, my to mamy szczęście- zobacz, jak przegralibyśmy nasze życie, gdyby z nimi nadal żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak w ogóle, to pewnie będziesz mieć doskonały humor na cały weekend z powodu dzisiejszego spotkania trzeciego stopnia :)))

    Ty myśl, Bodo, bardzo poważnie o swojej autobiografii- idę o zakład, że sprzedałbyś wszystko "na pniu" :))) Ja w każdym razie pracuję nad swoją, bo uznałam, że tekstów (w tym sądowych) i zachowań exa i jego Kurefffki nie mogę zatrzymać tylko dla siebie :)) Inni też niech je poznają- tragifarsa zarąbiasta z tego wyjdzie :)))

    Bodo, sława i pieniądze ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko mnie wódy a wszystko będzie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff, szósty raz piszę ;-)
    Ty raczej nie masz problemów z wódą...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romek czytaj maile ... potrzeba odrobina pomocy

      Usuń
    2. Czytam, ja chętnie pomogę i namierzę, ale tu danych potrzeba ;-)

      Usuń