środa, 18 kwietnia 2012

Jestem

Czas wlecze się niemiłosiernie .... . Tyle rzeczy mam do zrobienia a cały czas jestem w stanie zawieszenia . Jeszcze miesiąc ....mam nadzieję i zamknę jakiś etap w swoim życiu . Nie jest łatwo, a życie dokłada kolejnych problemów .  Najważniejsze, że z dzieckiem jest OK. Czasami jak rozmawiamy wychdzi z niej żal do świata , że znalazła się w takiej sytuacji ale potrafi już na ten temat rozmawiać .
Nie są to łatwe rozmowy . Najgorsza dla niej jest niepewność .... nie wie jeszcze z kim będzie mieszkać , jak będzie wyglądało jej życie po , na ile ono sie zmieni . Ale pyta !
Może ktoś powie, że źle robię nie deprecjonując matki w jej oczach choć z drugiej strony nie brakuje agresji i manipulacji ale wiem ,że długofalowo i tak będzie to moim zyskiem . Jesteśmy roniną . Dwuosobową ale rodziną , mała wyłapuje wszystkie sytuacje kiedy są próby manipulacji i rozmawia ze mną na te tematy i z tego się cieszę . Wyjaśniamy sobie wszystko i myslę, że widzi wszystko tak jak jest naprawdę . Jedyne o czym nie wie to powody rozwodu, ale jeszcze nie czas i nie ten wiek ,żeby z nią o tym rozmawiać .
Obrazek z zeszłego tygodnia . " Tato kup mi nową szczoteczkę do zębów bo ta jest już twarda a jak poprosiłam mamę to powiedziała, że wystarczy wparzyć . "  wieczorem matka do dziecka " Skoro tata kupił Ci rower to ja też sobie kupię ale większy i ładniejszy ... mój ma to ,tamto ,siamto zobaczysz ..bedziesz mi zazdrościć " ... . Nie powtórzę co mi sie wyrwało z gardła bo musiał bym wybipować większość słów i komentować też tego nie będę .

23 komentarze:

  1. Dobrze, że jesteś i że w miarę spokojnie rzeczy się układają. Już bliżej niż dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiya ale pilnujesz sprawy! :-)))
    Bodo! No no ! Nowy Jan Christian Andersen - czarne i biale. Dobrze Tiya, ze jestes po wlasciwej stronie mocy :-).
    Bodo, kurcze gratuluje ci ze jestes taki niepokalany, że masz taką chłopie klasę i w ogóle... :-)))))))))))))))

    James Bond

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd tak wiele agresji w Tobie ? Skrzywdził CIę ktoś? Może warto zamiast agresji wzbudzić w sobie odrobinę empatii .. o pomaga w życiu ..naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Agresji ? We mnie? :-O Chyba projektujesz na mnie jakies swoje emocje, albo jestes przewrazliwiony. Nie budzisz we mnie agresji :-))) raczej zdziwienie, ze tak mozna... Dlaczego konkluzję odmienną od "jedynej obowiązującej" w tym blogu nazywasz agresją? Empatia jak rozumiem nalezy sie tylko Tobie, bo ty jestes ten "dobry"? Tak? Wydaje mi sie ze sytuacja ktora tu tak pracowicie sie onanizujesz jest spowodowana i zawiniona przez 2 osoby.
    James Bond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak świat światem nigdy wina nie leży tylko i wyłącznie po jednej stronie...tak sobie czytałam z rosnącym zażenowaniem:ciekawe ,jakie są przyczyny tak ogromnej potrzeby ekshibicjonizmu...no chyba,ze Bodo jak Pani Wałęsowa ma potrzebę :-)) tylko ,że w tym przypadku,ani Kwiatek Nobla nie dostanie ani Bodo książki nikt nie wyda :-)
      I ja się też nie podpisuję pod tym chórkiem zgodnych ochów i achów nad Bodo! Bondzie-a może weźmiemy transparent?? Albo fan club Kwiata załozymy? :-)

      Usuń
    2. "No jak świat światem nigdy wina nie leży tylko i wyłącznie po jednej stronie"

      hahaha.
      To najpowszechniejsze tłumaczenie tych, co zdradzili. Żeby się usprawiedliwić.

      Usuń
  5. To spadajcie stąd, trolle jedne! WON!

    Bodo, trzymam kciuki i spokoju życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana -o ile wiem,nie masz większego wpływu na cenzurę tego bloga :-))) a autorowi chyba bardzo zależało na jak największej poczytności,skoro rozsyłał i zamieszczał linki do niego,gdzie się tylko dało :-)
      I Kobietą może jesteś ale Damą już nie :-))

      Usuń
    2. Co mnie obchodzi Twoja ocena? Wg Ciebie mogę być nawet żmiją, zdzirą czy dziwką :)

      Usuń
  6. Nie mow do mnie per "WON" kobieto :-)))) ... bo się spocisz.
    Akceptuje tylko von.
    James von Bond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, uciekam w takim razie i zmykam gdzie pieprz rośnie.

      Usuń
  7. Stoję Anonimie po tej stronie po której lubię :) Zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mow mi James :-)
      to urocze, że mimo podeszlego wieku nadal pociagają cie bajki :-).

      Usuń
  8. Lepiej, by mimo podeszlego wieku pociagaly mnie bajki, niz by dopadala mnie starcza zlosliwosc Anonimie. Zreszta, cioTy dziecino wiesz o podeszlym wieku? Porozmawiamy, gdy dorosniesz, albo wyrosniesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej byc mlodym i madrym niz starym i ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy może frustrat von kretyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodo - trzymaj się - miesiąc machnie jak z bicza trzasł i mam nadzieję, że będziesz szczęśliwy pomimo:)
      powyższych komentować nie będę bo agresorów nie lubię i w moją stronę (gdyby "najszła" ochotą) poproszę nie:)
      pozdrawiam znajome Nicki:)

      Usuń
  11. Nie ma to jak te podstarzałe pocieszycielki Boda- jakaś masakra BABY ogarnijcie się. Tutaj jest tylko jedna poprawna politycznie opinia, i cała rzesza pieje z zachwytu nad jego Świętobliwością Bodo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co trolla - agresora karmić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiscie trudno jest głupim babom wytłumaczyć, że życie to nie bajka o niepokalanym królewiczu i wrednej ropusze co go skrzywdziła. Helllołłł naiwniaczki :-))) może jednak warto troszkę ruszyć rozumkiem?
    James von Bond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako głupia baba napiszę jedynie,że bajek znam wiele...ale ta o van Głupie najmniej mnie ujęła-więc spadaj

      Usuń
  14. chciałem w końcu coś napisać "mądrego", gdyż śledzę tego bloga od samego początku jego istnienia i uważam, że mogę wyrazić swoje zdanie, bo mam "jakieś tam" przemyślenia w podobnych kwestiach, lecz....
    po lekturze OSTATNICH komentów, to nie wiem czy w ogóle jest sens zawracać sobie gitarę?
    w każdym razie - kibicuję i podziwiam piękne kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń